AmandaoSofiazz

Hej hej ;-)

Kategori:

Hej hej igår var det snöstorm och inga bussar åkte efter 5 på kvällen och idag har det bara snöat lite men inte alls mycket och imorgon är det fredag äntligen och då är det X Factor och jag hoppas att Isak vinner för att jag ÄLSKAR honom och jag vill verkligen träffa honom någon gång jag har sett honom en gång när jag var i friends arena invigningen och då var det typ alla från X factor och det var as coolt och så har jag varit på X Factor
Pussar och kramar Amanda <3

Kommentarer

  • Neko säger:

    Jag älskar okså Isak också men om han vinner kommer inte han bli så känd men om han kommer 2 kommer han bli känns.Lycka till med Bloggen kram Neko

    2012-12-06 | 19:53:32
    Bloggadress: http://MissNeko.blogg.se
  • Neko säger:

    Hej jag heter Neko och jag älskar Isak jag vill att han inte ska vinna för då blir han inte känd men om han kommer 2a kommer han bli känd.Lycka till med bloggen!! =)

    2012-12-06 | 20:01:56
  • Neko säger:

    Skulle inte skriva 2 medelanden trodde att den första inte hade skickats=)

    2012-12-06 | 21:13:23
    Bloggadress: http://MissNeko.blogg.se

Kommentera inlägget här: